loading...

قیمت توراروپا

تورهای نوروزی اروپا آژانس دلتابان تور اروپا نوروز هزینه های تور اروپا محبوب ترین کشورهای توریستی اروپا راهنمای سفر به اروپا تور اروپا نورورز تور کانادا ، تور دبی و

فاطمه حسن زاده بازدید : 74 چهارشنبه 24 بهمن 1397 نظرات (0)

تورهای نوروزی اروپا آژانس دلتابان

تور اروپا نورورز

تور کانادا ، تور دبی و تور اروپا از پر طرفدار ترین تور ها هستند که ما به شما سفارش میکنیم اگه برای تعطیلات نوروز قصد سفر دارید همین حالا اقدام به رزرو هتل کنید و بلیط هواپیما خود را تهیه کنید ما به شما بلیط ماهان را توصیه میکنیم.

چیزی به شروع تعطیلات نوروزی نمانده است و اگر برنامه سفر به اروپا دارید این مطلب می تواند برای شما مفید باشد. با توجه به نزدیک شدن به پایان سال تورهای نوروزی زیادی توسط آژانس های مسافرتی پکیج می شوند. اگر قصد سفر با تورهای اروپایی دارید پیشنهاد می کنیم که 14 نکته مهم درباره سفر با تور اروپا را در ادامه با زوم لایف همراه باشید.
اروپا از شرق تا غرب، ترکیبی از فرهنگ ها، زبان ها، میراث، معماری و سنت های گوناگون است. برداشته شدن مرزها در کشورهای اروپایی به معنی سفری آسان، ارزان تر و لذت بخش تر برای مسافران خواهد بود. اما به هر حال برای غنی تر کردن این تجربه خاص، نیاز به دانستن برخی نکات است که در این مطلب با شما در میان می گذاریم.

  • زمان مناسب سفر به اروپا

برای سفر به اروپا خوب است که در فصل های خلوت تر برنامه ریزی کنید. اروپا در فصل شلوغ گردشگری می تواند یک تجربه ناخوشایند از شلوغی، صف های طولانی در پاریس و لندن یا حتی شهرهای کوچک تری چون آوینیون و ورونا باشد.
برای جلوگیری از این مشکل، توصیه می کنیم در ماه های ژوئن، ژوئیه و آگوست به آن فکر نکنید تا بتوانید جاذبه های ارزشمندی چون تابلوی مونالیزا و نمازخانه سیستین با شاهکار میکل آنژ را با خیال آسوده ببینید. علاوه بر آن، تابستان زمان سفرهای خود اهالی اروپا نیز به شمار رفته و اگر می خواهید یک تجربه واقعی و خوب داشته باشید، بهتر است در اوایل بهار یا در پائیز به این نقطه سفر کنید.

تور ارزان اروپا

  • از فروشگاه های محلی خرید کنید

اگر به اروپا سفر می کنید سعی کنید به فروشگاه هایی بروید که محصولات خانگی را برای فروش عرضه می کنند. از مسیر شلوغ برج ایفل یا «گالری لافایت» دور شده و به کسب و کارهای کوچک تری مانند یک شیرینی فروشی خانوادگی یا مغازه ای در کنج که توسط یک زن و شوهر اداره می شود سر بزنید.

شما به اینجا آمده اید تا شهر را همانند یک محلی تجربه کنید؛ پس باید به نقاط کمتر توریستی هم سر زده یا حتی موقع ورود از سلام به زبان همان منطقه استفاده کنید! البته جدای از این، مغازه های خارج از خیابان اصلی معمولاً ارزان تر نیز هستند. اگر در رستوران ها عکس غذاها را نیز در منو دیدید، بدانید که آنجا بر روی جذب گردشگران تمرکز داشته و قیمت های بالاتری دارد. قبل از سفر بد نیست نام چند غذا به زبان مقصدتان را یاد بگیرید یا یک مترجم داشته باشید تا نیازی به منوهای عکس دار نباشد.

  • یادگیری زبان محلی

زبان محلی مقصدتان را یاد بگیرید! بد نیست قبل از سفر به اروپا چند جمله کاربردی به زبان مقصدتان را یاد بگیرید و اگر احساس راحتی کردید با استفاده از آن ها با مردم محلی ارتباط برقرار کنید. در اغلب موارد مردم از توریستی که تلاش می کند به زبان آن ها صحبت کند خوششان آمده و این کار را تحسین می کنند.
البته بهتر است قبل از استفاده از تلفظ ها مطمئن شده و کمی با کاربردهای عبارات آشنا شوید. بهترین چیزهایی که می توانید یاد بگیرید، عبارات و کلمات مربوط به احوالپرسی و تشکر است.

  • بیشتر در یک مکان بمانید

معمولاً اقامت طولانی تر در یک مکان به مدت یک هفته خیلی بهتر از سفر از این شهر به آن شهر است. با این کار نه تنها کمتر مجبور به باز و بسته کردن وسایل می شوید که شانس بیشتری برای آشنایی با محله و آدم ها را خواهید داشت. می توانید کافه ای جذاب پیدا کرده یا چند دوست خوب در آن حوالی پیدا کنید.

  • مانند محلی ها رفتار کنید

حتماً شما هم از اینکه به عنوان یک گردشگر از تور اروپا ی خود و از باقی جمعیت جدا شوید و به خاطر رفتار نامعقول در یک شرایط خاص به چشم بیایید خوشتان نمی آید؛ پس بهتر است ببینید مردم محلی چه کار می کنند و به همان ترتیب رفتار کنید.
برای مثال موقع بازدید از یک کلیسای ارتدوکسی از پوشیدن لباس های باز یا رنگ های تند خودداری کرده و قبل از سفر درباره آداب و رسوم آن منطقه اطلاعاتی به دست بیاورید تا پیشاپیش درباره برخی کدهای رفتاری آگاه باشید.

تور دور اروپا

  • از ساعت کار مجموعه ها آگاه شوید

اروپایی ها استراحت بعد از ظهری و غذای میان روز خود را بسیار دوست دارند که معمولاً چند ساعتی هم طول می کشد. با این حساب ممکن است در ساعت 2 بعد از ظهر با یک باجه فروش بلیط یا اداره پست بسته روبه رو شوید! قبل از برنامه ریزی برای گردش روزانه حتماً این ساعات را در نظر بگیرید.
البته بد نیست از این موقعیت استفاده کرده و خودتان هم برای صرف یک ناهار مفصل و عالی به رستوران بروید. این کار به ویژه در شهر رم تجربه خاصی را رقم می زند.

  • از گذرگاه های اصلی فاصله بگیرید

درست است که در طی سفر با تور اروپا باید حتماً به برج ایفل سر زده یا جاذبه های معروف اصلی را تماشا کرد؛ اما بعد از این بازدیدها بهتر است در اکثر مواقع از خیابان های شلوغ اصلی دور شوید تا جاذبه هایی کمتر دیده شده و خلوت تر را پیدا کنید.
برای این کار می توانید از مردم محلی در کافه ها سوال کرده تا به شما مقاصد مورد علاقه خود را پیشنهاد کنند. قطعاً ساکنین یک شهر بهتر از هر کسی می توانند در زمینه پیدا کردن بهترین کافه، رستوران یا جاذبه های دیگری چون اجراهای موسیقی زیرزمینی، محلی برای پیک نیک و غیره به شما کمک کنند.

  • در مرکز شهر اقامت کنید

شاید اقامت و رزرو هتل در یک هتل ارزان حومه شهری گزینه منطقی تری به نظر بیاید اما به ما اعتماد کنید؛ این گزینه همیشه آن قدرها هم درست نیست. وقتی به دنبال پیدا کردن بهترین گزینه های حمل و نقل، رستوران یا مناطق مسکونی هستید، دور بودن از مرکز شهر می تواند بسیار آزار دهنده باشد.
جدای از آن، بد نیست کمی بیشتر خرج کرده و یک اقامتگاه متوسط در مرکز شهر یا نزدیک آن را رزرو کنید. با این کار می توانید دیدنی های اصلی، بهترین کافه و رستوران ها و جاذبه های دیگر را به راحتی پیدا کرده و وقت بیشتری برای گردش در شهر داشته باشید. همچنین با استفاده از مترو و اتوبوس، جا به جایی در شهر بسیار آسان تر می شود.

  • در شهرهای کوچک تر اقامت کنید

شهرهای بزرگی چون رم، پاریس، لندن و آمستردام می توانند به خاطر انبوه جمعیت گردشگران، معاشرت با مردم محلی را سخت تر کنند. با انتخاب شهرهای کوچک تر که گردشگران کمتری را به خود جذب می کنند، اما به وسیله سیستم حمل و نقل عمومی می توان از آنجا به قطب های اصلی مانند بارسلون، بولونیا و فلورانس دسترسی داشت، تجربه بهتری را رقم خواهید زد.
این شهرها معمولاً آرام تر و ساکت تر هستند و می توانید با فشاری کمتر از زمان خود لذت ببرید. در این مقاصد خانه ها و آپارتمان های زیادی برای اجاره وجود دارد.

تور اروپا

  • با مردم حرف بزنید

در تور دور اروپا ی خود اگر می توانید در سفر با مرم هر شهر حرف بزنید، قطعاً وقتی که با مردم صحبت کنید صمیمیت آنها را نسبت به خودتان بیشتر درک می کنید و می توانید با معاشرت با آن ها لذت خودتان از سفر را دو چندان کنید.
فروشندگان خیابانی، مغازه داران، مشتریان نوار، حتی افرادی که در محل اقامت شما هستند، لبخند می زنند و با صمیمیت رفتار می کنند. در این میان می توانید دوستانی برای خود پیدا کنید تا در سفرهای بعدی خود نیز با آن ها دیدار داشته باشید و شروع یک دوستی طولانی مدت باشد.

  • سفر به کشورهایی عضو یورو نیستند

سفر به اروپا هزینه های زیادی دارد، اما اگر بخواهید تور اروپا ارزان و ارزان ترین شهرهای اروپا برای سفر را انتخاب کنید، می توانید به کشورهایی که عضو یورو نیستند را انتخاب کنید.
مانند تور بلغارستان، تور جمهوری چک، تور رومانی، تور لهستان و تور مجارستانی همه کشورهای اروپایی جذاب با داستان منحصر به فرد خود هستند و نسبت به همسایگان اروپای غربی خود بسیار ارزان تر هستند.

  • استفاده از خطوط هوایی ارزان قیمت

خطوط هوایی هزینه های زیادی دارد اما در اروپا شرکت های هواپیمایی مختلفی وجود دارد که در بعضی مسیرها، نرخ های بسیار خوبی دارند. به عنوان مثال شما می توانید از دوبلین تا ورشو، یا بارسلونا به آمستردام با کمتر از 100 دلار سفر کنید.

  • با قطار سفر کنید

مردم اروپا قطار را خیلی دوست داشته و برای این علاقه دلیل خوبی هم دارند. سفر با قطار معمولاً راحت تر بوده و بسته به مقصد نهایی می تواند از سفر هوایی نیز آسان تر تمام شود. تقریباً هیچ صفی برای استفاده از قطار وجود نداشته و می توانید دقیقه ای قبل از عزیمت بلیط خود را تهیه کنید. البته بد نیست بدانید برخی سفرهای قطاری از سفر با هواپیما گران تر هستند! اما راحتی و فضای آزادی که در قطار دارید گاهی ارزش قیمت بالاتر را دارد.

  • تورهای پیاده روی شهری

در شهرهای محبوب، تورها و گشت و گذار های شهری زیادی وجود دارد! در تور ترکیه ،تورهای پیاده روی شهری مقدمه ای عالی برای آشنایی با فرهنگ محلی است.

قیمت تور اروپا
برخی هتل ها تورهای پیاده روی رایگان را ارائه می دهند و اغلب آنها توسط دانشجویان اجرا می شوند و می توانند یک معرفی سرگرم کننده برای شهر میزبان جدید شما باشند. آنها شما را با داستان های محلی، درس های تاریخی آشنا می سازند.
سفر ارزان با تور اروپا یکی از رویاهایی است که می توان با رعایت چند نکته به راحتی به آن دست یافت. برخی گمان می کنند اروپا رفتن یک جیب پر از پول می خواهد تا در هتل های لوکس اقامت کرد و با پروازهای طراز اول بین شهرها و کشورها سفر کرد. باید بگوییم که اصلا اینطور نیست. امروزه امکانات زیادی برای گردشگران فراهم شده که می توانند با استفاده از آن ها با صرف کمترین هزینه با تور ارزان اروپا ،سفر کنند و تجربیات لذتبخشی را برای خود رقم بزنند. در این مقاله به ذکر چند نکته برای کم کردن هزینه ها و تجربه سفر ارزان با تور دور اروپا می پردازیم.

هزینه های تور اروپا

  • اقامت در هاستل یا Airbnb

احتمالا وقتی بخواهید سفر ارزان با تور گرجستان داشته باشید نیازی به اقامت در هتل پنج ستاره نیست. هاستل ها یا همان خوابگاه های شبانه روزی انتخاب فوق العاده ای هستند چون می توانید تعداد زیادی از آن ها را در هر شهری که به آن سفر می کنید بیابید. امکانات هاستل شامل تخت، سرویس بهداشتی و حمام و گاهی آشپزخانه و صبحانه است؛ یعنی تمام چیزی که نیاز دارید با قیمتی بسیار ارزان در اختیار شما قرار می گیرد. هاستل ها بسیار ارزان هستند و معمولا در موقعیت های مکانی اصلی شهر قرار دارند. Airbnb هم گزینه ارزان قیمت دیگری است، مخصوصا وقتی با افراد دیگری سفر می کنید. با Airbnb می توانید اتاقی را در یک آپارتمان یا کل آپارتمان را با قیمت مشخص و ثابتی اجاره کنید. این آپارتمان ها شامل آشپزخانه هم هست. گاهی اقامت شما همراه با صاحبخانه و گاهی همراه با دیگر گردشگران خواهد بود. البته زمان هایی هم وجود دارد که تنها ساکن آپارتمان فقط شما هستید.

  • خودتان آشپزی کنید

صرف غذا در رستوران بسیار پر هزینه است. بهتر است مواد غذایی لازم را از سوپرمارکت تهیه کرده و خودتان آشپزی کنید. البته این به معنی نچشیدن غذاهای سنتی منطقه ای که به آن سفر می کنید نیست. اگر بودجه به شما اجازه می دهد می توانید وعده هایی را در رستوران صرف کرده و طعم خوراک های بومی را هم بچشید. خرید از یک سوپرمارکت خارجی به شما این امکان را می دهد که بفهمید افراد آن منطقه چه ذائقه ای دارند و چه غذاهایی برای خود می پزند. بعضی اوقات می توانید غذای محلی یک منطقه را با هزینه یک پنجم رستوران در خانه تهیه کنید. هم لذیذ است و هم تجربه جالبی خواهد بود.

  • کارت سفر یوریل (Eurail pass)

پاس یوریل در واقع پاسپورتی است که می توانید آن را خریداری کرده و تمام قطارهای موجود در اروپا از آن استفاده کنید. گزینه های بسیاری از این پاس ها وجود دارد که برای زمان یا کشورهای مشخصی ارائه می شوند بنابراین می توانید پاسی که بهتر از بقیه با شرایط شما همخوانی دارد را تهیه کنید. من پاس هشت روزه با امکان سفر نامحدود در یک ماه را تهیه کردم. این یعنی من می توانم هرچقدر که بخواهم قطار، اتوبوس یا کشتی در یک روز سوار شوم. اما فقط به مدت هشت روز در ماه. این هشت روز می تواند متوالی یا غیر متوالی باشد. شاید در ابتدا قیمت این پاس ها گران به نظر برسد اما تا حد بسیار زیادی در هزینه های شما صرفه جویی خواهد کرد.

  • بیشتر پیاده روی کنید

شاید فکر کنید سفر ارزان با تور اروپا سختی های خود را دارد و اصلا چرا برای یک سفر لوکس باید به خود سختی داد. اگر عاشق دیدن مکان های جدید باشید و بخواهید با فرهنگ های مختلف آشنا شوید از هر فرصت و امکاناتی استفاده خواهید کرد و اصلا سختی ها به چشم نخواهد آمد. سرویس حمل و نقل عمومی در کشورهای خارجی بسیار گران بوده و پیدا کردن مسیر درست به جایی که می خواهید بروید گاهی دشوار است. پیاده روی بهترین تمرین و گزینه است و به شما امکان کشف چیزهای جدیدی را می دهد که در صورت استفاده از وسایل نقلیه آن ها را از دست می دادید. پس تا جایی که می توانید خود را با پیاده روی به مکان های مختلف برسانید.

  • جاذبه های توریستی گران را فراموش کنید

ممکن است این جاذبه ها سرگرم کننده باشند اما گاهی بسیار شلوغ و فوق العاده گران هستند. کارهایی را تجربه کنید که محلی های منطقه انجام می دهند. البته من مخالف این هستم که مثلا پاریس باشیم و موزه لوور را نبینیم. موزه ها و یادمان های تاریخی جزو مکان هایی هستند که قیمت بالای بلیط آن ها نباید مانع از بازدید شما شوند چون ممکن است همین یک بار شانس دیدن آن ها را داشته باشید. منظور ما مکان های سرگرم کننده ای است که گاهی هزینه های سرسام آوری دارند و بازدید نکردن از آن ها باعث از دست رفتن تجربه هیجان انگیزی نخواهد شد. قبل از بازدید از مکان های مهم به صورت آنلاین تحقیق کنید تا صورت تخفیف، از آن استفاده کنید.

  • برای سفر ارزان به اروپا باید بودجه بندی کنید

باید بدانید که چقدر پول دارید و برای سفر خود بودجه بندی کنید. برای هر روز از سفر خود یک بودجه مشخص در نظر بگیرید و سعی کنید به آن متعهد باشید. این می تواند یک چالش باشد اما در پایان روز وقتی ببینید مقداری هم اضافه آورده اید یا طبق برنامه پیش رفته اید اعتماد به نفس پیدا می کنید.

  • پیش از سفر تحقیق کنید

ارز رایج کشوری که قصد سفر به آن را دارید را پیدا کنید که البته در اروپا یورو است. به مرور زمان می بینید که برخی از کالاها در کشوری بسیاری گران و در برخی دیگر از کشورها نسبتا ارزان است. در این حالت بهترین کار این است که از قبل برنامه ریزی کرده و چیزهایی که مثلا در سفر خود به لندن لازم دارید را از کشوری که ارزان تر است خریداری کرده تا در شهرهای گران متحمل هزینه های بالا نشوید. یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید تحقیق کردن در مورد تخفیف در کارهایی که می خواهید انجام دهید است. پاس یوریل تخفیف های زیادی برای جاذبه های گردشگری، حمل و نقل و غیره در نظر می گیرد. خبر خوش اینکه همیشه این تخفیف ها وجود داشته و تعداد آن ها هم کم نیست. فقط کافی است قبل از ورود به هر کشور یا شهری تحقیق کرده تا از وجود آن ها مطلع شوید.
برای سفر به این مناطق هیچ زمان دیر نیست و کافی است به زودی برنامه سفر خود را بچنید. مجموعه دلتابان برای رزرو آنلاین هتل وخرید بلیط هواپیما شما به عنوان یاری همیشگی در کنار شما خواهد بود. کافیست در سایت ما ثبت نام کرده و به پنل کاربری خود بروید و در آنجا به راحتی سفارش خود را ثبت کنید. همچنین می توانید با همکاران ما درآژانس هواپیمایی دلتابان تماس حاصل نمایید.

تور دور اروپا


چرا با تور اروپا سفر کنیم


تور اروپا جذاب است حتی اگر گران باشد! سفر به کشورهای مدرن اما تاریخی اروپا بسیار هیجان انگیز است. کمتر کسی هست که آرزوی دیدن برج ایفل پاریس، رم باستان، ونیز ایتالیا، معماری های عجیب اسپانیا را نداشته باشد. نزدیک بودن کشورهای اروپا به یکدیگر درکنار امکانات اقامتی و تسهیلاتی متنوع این امکان را به گردشگران می دهد تا با هر سطح بودجه به اروپا سفر کنند به همین علت بسیاری از گردشگران تور ترکیبی اروپا را انتخاب می کنند تا بتوانند همزمان از چند کشور اروپایی دیدن کنند.

فرایند انتخاب تور دبی در فاینداتور


در لیست تورهای مختلف اروپا، تور اروپا ارزان و یا تورهای ترکیبی به مقصد چند کشور معروف و توریستی اروپایی را در یک نگاه ملاحظه نمایید و با کلیک بر روی تور مورد نظر، از جزییات آن مطلع شوید. در جزییات تور، قیمت تور اروپا به همراه لیست هتل های آن تور مشخص می باشد . همچنین چنانچه تور مسافرتی دلخواه خود را پیدا کردید، مشخصات تلفن آن آژانس قابل رویت است. شما می توانید با آژانس مربوطه تماس حاصل نموده و تور اروپا نوروز 98 را انجام دهید.

محبوب ترین کشورهای توریستی اروپا


اگر اهل سفرکردن باشید می دانید که تمام شهرهای اروپا دیدنی هستند. اما طبق آمارهای اعلام شده از سوی سازمان جهانی سفر و گردشگری UNWTOو سایت های معتبر در زمینه سفر تور مجارستان ، تور فرانسه، تور ایتالیا، تور اسپانیا، تور سوئیس، تور اتریش، تور یونان،تور بلغارستان، تور گرجستان در صدر لیست انتخاب گردشگران خارجی برای تور روسیه قرار دارند.کشورهای فرانسه با بیش از ۸۰ میلیون نفر توریست خارجی، اسپانیا ۶۰میلیون نفر و ایتالیا ۴۶ میلیون نفر پیش قراولان عرصه توریسم محسوب می شوند.

راهنمای سفر به اروپا


مسافرت اروپا جزو خاص ترین سفرهای هر فرد است ... قاره اروپا با دارا بودن آب و هوایی فوق العاده، طبیعتی بی نظیر و جاذبه های گردشگری بیشمار، سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است. در واقع به همان میزان گه گردشگران اروپایی علاقه ی شدید به مکان های تاریخی آسیایی مانند چین، هند، ایران و تایلند دارند گردشگران آسیایی آرزوی دیدن مکان های توریستی نام آشنای اروپا مانند برج ایفل، برج پیزا، شهر بوداپست، شهر زیبای سانتورینی، کاخ باسیلیکا و بسیاری دیگر از جاذبه های گردشگری را در سر دارند.
با وجود امکانات بسیار عالی و مدرن برای انواع گردشگران دنیا سفر به اروپا نیاز به برنامه ریزی از قبل دارد. برای سفر به اروپا نیاز به دریافت ویزای شینگن است و گرفتن ویزا بخصوص برای گردشگران ایرانی زمان بر است. در نتیجه اگر قصد سفر به اروپا را دارید از قبل برنامه سفر خود را تنظیم کنید.

15 جاذبه های گردشگری تور اروپا

  1. کلیسای زیبای ساگرادا بارسلونا
  2. برج ایفل فرانسه
  3. باتیکان در روم
  4. کلوسیوم روم
  5. بریتیش مییوزیم انگلستان
  6. استون هینج انگلیس
  7. باغ گل هلند
  8. کاخ کرملین موسکو
  9. کوه های آلپ
  10. آکروپولیس آتن
  11. کلیسای نتردام پاریس
  12. معبد پارتنون یونان
  13. کاخ الحمرا اسپانیا
  14. دروازه آزادی فرانسه
  15. دهکده هابیت ها ایرلند

بهترین زمان سفر به اروپا


در هر زمان و هر فصل سال که اراده کنید بهترین زمان برای انتخاب تور اروپا می باشد. اگر علاقه مند به ورزش های زمستانی و برف هستید در فصول سرد سال می توانید به کشور ورزش های زمستانی یعنی (سوئیس) سفر کنید. اما اگر دوست دارید در فصول بهاری سفر داشته باشید می توانید از فروردین تا آخر تابستان به یکی از کشورهای حوزه مدیترانه مانند اسپانیا و ایتالیا سفر کنید.


مراکز خرید معروف اروپا


سراسر اروپا مملو از مراکز خرید و فروشگاه های مجهز است. به هر کشور که سفر کنید دست شما برای انتخاب بهترین مرکز خرید اروپا باز است و می توانید بهترین خریدها را داشته باشید. در ادامه به معرفی چند مرکز خرید معروف اروپا می پردازیم:

  1. گالری لافایت (Lafayette) پاریس
  2. خیابان لوفل نوشاتو پاریس
  3. گالری ویتوریو (Vittorio ) میلان
  4. هارودس (Harrods ) لندن
  5. دپارتمان استور برلین آلمان
  6. لاس آرنا بارسلونا
  7. مرکز خرید کانیون در تور ترکیه
تور اروپا نوروز98
حمل و نقل در اروپا


در هر زمان که اراده کنید می توانید هر نوع وسیله حمل ونقل را انتخاب کنید و به راحتی بین مقاصد گردشگری درون شهری و بین کشورهای اروپا سفر کنید. وسایل نقلیه عمومی به خصوص قطار های بین کشورها در حد یک جاذبه تمام عیار برای گردشگران و مردم اروپا است. تمام سیستم های حمل و نقل در اروپا مکانیزه هستند.

باید ها و نباید ها در تور اروپا

  • قبل از سفر به تور اروپا پول کافی با خود به همراه داشته باشید. تا بتوانید هر آنچه دوست دارید با آسودگی خاطر تجربه کنید.
  • از حمل و نقل عمومی بسیار پیشرفته استفاده کنید.
  • نگران محل اقامت نباشید. در تور اروپا می توانید انواع اقامتگاه ها از هتل های لوکس گرفته تا اقامتگاه های ارزان قیمت متناسب با بودجه سفر خود انتخاب کنید.
  • از غذاهای معروف و برند های معتبر غذایی دنیا امتحان کنید. سوپ پیاز، کوک اوون، سالاد نیکوآز از غذاهای معروف فرانسوی، انواع پیتزا و پاستا ایتالیایی، پائیا و گازپاچو و ترتیلا از غذاهای معروف اسپانیایی می باشند که باید در تور اروپا باید بچشید.

تور لوکس اروپا 
تور گردشگری اروپا 
تور ترکیبی اروپا 
تور اروپا ارزان 
تور اروپا لحظه آخری 
تور اروپا با ویزای شینگن 
تور اروپا گردی 
تور اروپا قیمت مناسب 
تور دور اروپا 
ارزان ترین تور اروپا

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شرکت دلتابان مفتخر است از سال 1375 با مدیریت استراتژیک و جامع نگر و با هدف راهبردی ارتقاء کیفی گردشگری، ضمن پاسداشت مواریث فرهنگی و تمدن اصیل ایرانی با همکاری پرسنل متخصص و مجرب با زیر ساخت علمی و پژوهشی در این صنعت و بهینه سازی امکانات موجود به منظور ارائه خدمات شایسته به هموطنان شریف، اقدام به برگزاری و اجرای مستقیم تورهای لوکس به مقاصد مختلف گردشگری نموده است. ۴۲۶ ۲۲۲ ۲۲ – ۰۲۱
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 672
  • بازدید کلی : 2,915